czwartek, 25 kwietnia 2013

Time for changes.


Tak, praktycznie każdy z was chce mnie teraz udusić, lub jeszcze gorzej. Ja na to zasługuję, wiem o tym. Jednak mogę wam zaświadczyć, że już niedługo będziecie mi dziękować, za to, że zarzucam was nowymi opowiadaniami, które są w trakcie tworzenia :)
Jednak za nim to wszystko nastąpi, potrzebuję waszej pomocy. Chcę zmienić wygląda bloga i poszukuję dobrego szabloniarza, u którego miałabym szybko i dobrze zrobione zamówienie, jednak nie mam czasu przesiadywać w internecie, kiedy piszę opowiadania dla was i dlatego zwracam się z pomocą. Piszcie na kosakowska105@op.pl

3 komentarze:

  1. Nie mogę sie doczekac. :D Ja polecam blogi z szablonami takie jak: szablonownica.blogspot.com, land-of-grafic, lub infinity-projects :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już myślałam, że wybrałaś się w podróż w jedną stronę na księżyc ~_*
    Nie mogę się doczekać twoich arcydzieł.
    Nie martw się, ja też miałam lekką ... niezaplanowaną przerwę. I również wracam już niedługo. Może nawet dziś ... *,*

    OdpowiedzUsuń

I love you, peace out.